fredag 29 november 2013

I min rosa värld...

Alla som känner mig vet att jag är rosa, jag kan bara inte komma ifrån den färgen. Jag skrev ett inlägg för ca ett år sedan att rött skulle bli mitt nya rosa men ärligt talat har det inte kommit in en enda röd sak i mitt hem på hela året så det är nog bara att glömma, rött är otroligt snyggt på andra men inte min grej.

På söndag är det ju både första advent och första december, det här med att fixa adventsljusstakar ligger inte riktigt i mitt intresse, jag gillar ju pyssel men har svårt att få till det bra när det gäller blommor. I år hade jag ju dessutom skaffat två kalenderljus som jag ju också var tvungen att fixa till i någon slags ljusstake.

Efter mycket om och men tog jag i alla fall tag i alla ljusprojekt, jag säger bara en sak: Mossa, mossa och åter mossa...
































...och så lite R O S A förstås!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar