onsdag 6 november 2013

Fars dag...

På söndag är det ju fars dag, jag frågade barnen vad de ville ge sin pappa, de muttrade lite surt "varför finns det inget barnens dag?!". Inser att det blir jag som får komma med idéerna i år igen. Jag tänkte vara lite snäll och dela med mig, vi är nog många kvinnor där ute som ska fixa presenter.




Först ut är den nya serien från Kapp Ahl, om lilla mamma har snygga underkläder borde väl lilla pappan bli glad!...




Sedan kom jag på att en riktigt bra crème från Body shop borde uppskattas av mannen, vem vill ligga bredvid en fru som har hälar vassare än ett rivjärn?! Nej klart lilla pappan ska få sova gott bredvid lilla frugans mjuka fötter!!




VILL man köra på lite manligare saker och har pengar över kan man ju köpa en lövblås, inga löv på gräsmattan=lycklig fru, ny maskin=lycklig man, dessutom verkar även...



...hundar uppskatta denna manick!!




Vill man bara vara en tråkmåns kan man köra på den gamla vanliga slipsen. Men vill man göra en lite mer knorr på det hela och faktiskt också tänka på miljön och hållbar utveckling kan man ju ge en sån här slips...




...det är ju verkligen inte många karlar som har!!

Ja det var dagens tips på vad ni kan ge era män!

5 kommentarer:

  1. He, he. Jag röstar på alternativ 1 och 2!
    Själv spenderar jag dagen i Stockholm, men det borde väl också funka bra? En glad och nöjd fru som varit iväg en hel helg och haft trevligt??????
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på sista alternativet. T kommer hem från Brazilien på lördag lunch och jag kan tänka mig att han sover tungt efter en så lång resa. För om det ska bli en överraskning måste man väl måla dit den medan de sover??
    Åsa

    SvaraRadera