söndag 18 april 2010

Brunch på Leelas Palace

Idag har vi varit på brunch. I fem timmar!!! Ni som har läst bloggen innan har sett fotona från Leelas palace, ett helt underbart ställe. Vi var där med några vänner till systern och svågern. Sammanlagt var vi 11 personer. Det går inte ens att beskriva hur mycket fin och god mat som fanns på buffén. Vi hade fri tillgång på drinkar, vin och champagne och jag kan säga att jag blev rejält på fyllan. Vi hade supertrevligt, så lyxigt och gott!! Det fanns ett eget bufférum för barnen. Efteråt gick vi och shoppade lite och jag får nog hålla med min mor (som också varit på brunch här i Indien), man shoppar väldigt bra efter fem glas champagne och diverse drinkar!! När vi kom hem var jag i stadiet att jag hade lust att säga till barnen att de inte skulle glömma att borsta tänderna när de skulle gå och lägga sig för det kändes som att jag skulle somna före dom. Men lugn, lugn, som den perfekt mamma jag är lyckades jag ta mig samman och få dom i säng. Och nu klockan 22.00 känner jag mig riktgt nykter igen!!


Fina systern med en liten drink!!



Lillebror med marsmallows doppade i chokladfontänen!!
Mums!!

2 kommentarer:

  1. Ser underbart ut, kan tänka mig att Måns inte klagade på maten om den bestod av godis :)
    /Johan

    SvaraRadera
  2. Jag som älskar mat och jag håller nog med Måns om att chokladen inte verkar helt fel!
    Mimi

    SvaraRadera