onsdag 28 april 2010

tillbaka till vardagen...



Jaha , då var man tillbaka till vardagen igen. Vi hade många olika lappar på barnens fack på förskolorna så nu är almanackan välfylld med olika aktiviteter och avslutningar. Idag hade Storasyster dansavslutning, inte så stor som den på julen då de är på Sagateatern. Nej idag fick vi sitta med och titta på en lektion och en inövad dans. Storasyster var verkligen jätteduktig (och nej jag är inte alls partisk som mamma). Hon hade ju missat de tre sista gångerna och hennes dansfröken fick en liten bebis mitt i terminen här, så de bytte fröken. Då fick den nya fröken göra en egen dans, vilket då Storasyster inte hann med att öva in. Men hon hade ett öga på fröken och följde faktiskt med minst lika bra som de andra barnen! Åhh vad man är stolt över sina barn!!

3 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Ni verkar ha haft en härlig resa! Jag har fått en helt annan bild av Indien än vad jag har haft tidigare.

    Har haft min sista lediga onsdag idag! (bara lite ångest...)börjar jobba heltid nästa vecka! Mattias ska var hemma 1 dag/veckan fram till september. Förstår inte varför jag frågade om han kanske också ville vara hemma.....
    Ja, ja det är bara att gå upp och se glad ut på onsdag...
    Ses snart!
    Kram Mimi

    SvaraRadera
  2. Oooohhh vad söt du är, lilla gullet!!! Jakob kommer att bli sjuk när han ser denna bilden!
    Kramar från moster!

    SvaraRadera
  3. Med gympa och bollywooddans i Indien har du ju
    hållit igång med träning, Maja. En sådan liten sötnos! mormor

    SvaraRadera