fredag 2 april 2010

Långfredag

Idag mådde inte Å bra, hon var inte på topp redan igår men nu hade hon feber och bestämde sig för att stanna hemma. Vi andra åkte in till stranden. På eftermiddagen började även maken känna sig lite dålig och medans jag och barnen var i poolen några timmar så låg han på rummet och vilade.

På kvällen gick vi till ett grannställe som vi ätit på en gång innan. (Oj mitt när jag sitter här på balkongen till hotellet går det förbi en elefant!!!)
Tillbaka till maten, hela gänget var med, även de mindre pigga. Vi beställde in tiger räkor (vilket jag för övrigt har ätit nästan varje kväll här). Vi får in 7 stora räkor var, så gott. När maken ätit fem stycken vill han inte ha mer, och när Å ätit fyra ville hon inte heller ha mer. Sjukgänget bestämde sig för att gå hem och barnen Ekberg hängde på dom. Kvar satt jag, T och mina barn. Vi åt och åt och åt, det känns ju hemskt att slänga tigerräkor så vi var ju tvungna att offra oss. När T ätit 10 räkor och jag nio var vi så mätta så dom där räkorna satt upp i halsen på oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar