torsdag 19 april 2012

Dagens husmorstips!

Idag har vi varit på tjejshopping, syrran, Storasyster och jag. Vi var och lunchade på ett jättemysigt ställe, ni vet där de hade chokladmartinis på brunchen.

Hur som helst, när vi hade ätit färdigt passade vi på att gå på toaletten, en fräsch toalett vet man aldrig när man stöter på här i Indien. De hade tre toaletter och ett stort rum där man kunde tvätta händerna och fixa till sig lite. Lappen på min bh kliade så jag rättade till det samtidigt som jag skojade med syrran och sa att jag hade piffat till brösten lite.

Senare på dagen var vi i en stor mataffär, typ ICA. Syrran går och plockar några varor i en gång och jag går och tar ett paket cornflakes i en annan. Då kommer det fram en man till mig och säger - You have nice breast ma'm!

Jag kan säga att min mun var någonstans i närheten av knäna av förvåning, det var så syrran hittade mig, chockad med ett paket cornflakes i näven och med jäkligt snygga bröst då, uppenbarligen.

Så nu kära medsystrar kommer dagens husmorstips, glöm ALDRIG att piffa brösten, ni kommer få uppskattning!!!

Skickar med en bild på de numera kända snygga och piffade två!





2 kommentarer:

  1. Lena (Meltingpot)19 april 2012 kl. 20:03

    Jösses!! Såååå oväntat! Antar att ni var på Hypercity. Hade han sagt så till en indisk kvinna hade han nog fått en smäll.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja det är på Hyper allt händer ;) jag var för chockad för att kunna agera :))

      Radera