söndag 29 april 2012

Jag behöver galgar!! ....

Jag bara ÄLSKAR indiska blusar, alla vackra färger och paljetter. Jag tycker ju inte "less is more" utan " more is better". Att de dessutom är väldigt billiga gör ju inget heller. Det blir ju några shoppingturer när vi är hos syrran, rätt många faktiskt. Eftersom vi bor i ett rum med madrasser på golvet och delar garderob trycker man undan shoppingkassarna lite här och där.

I fredags när jag skulle packa hittade jag både det ena och andra som jag hade glömt att vi köpt. Man kan säga att i år slog jag rekord i Indiska tunikor, jag tror resultatet blev 15 stycken!!! Dessutom köpte jag Levisjeans, converse, några Hillfighertoppar och överkast i olika former. Ja, och så lite annat smått och gott som jag inte orkar räkna upp här. Jag hade inte kunnat få med mig en enda pinal till i väskorna.

Man kan konstatera att nu behöver jag galgar och en större garderob!!!











3 kommentarer:

  1. Jobbigt.......
    Jag har några tomma galgar! Några av tunikorna kan få flytta hem till mig.......
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så många fina!!! VAR hittade du dessa? Måste 'kräva' shoppingtur med Å tror jag... Miss att E o I inte sa hej-då till M, de hälsar så gott och tyckte det var jättekul att leka med henne. Ni tog solen med er...nu har vi mulet o regn (helt ok..), kram Maria i 19:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj du vet de topparna hittar man på ickemärkesaffärer ;)) Det blev bråttom på slutet men Maja hälsar tillbaka, tack för att du tog emot henne!! Här skiner solen och vi har grejat i trädgården hela helgen, då känns Sverige väldigt bra! Kram

      Radera