onsdag 25 april 2012

Pooldag...

Igår hade vi en heldag vid poolen, det var faktiskt första gången vi hade en heldag där i år. Vi har varit nere några eftermiddagar men då har det alltid varit molnigt. I går var det en riktigt härlig dag med många dopp i poolen.

Nu till dagens husmorstips:
Om du är en ljushyad och vintervit svensk, tänk på att smeta ut solskyddsfaktorn ordentligt, på så sätt slipper man den fläckvisa solbrännan fram på kvällen!!

Hela kvällen hade jag lust att sjunga Burnin' med Cue, man kan säga att hade jag gått ut på gatan hade trafiken stoppat när de såg mig, för jag var bränd! Det är inte för intet familjen Granbacken gör åt tre flaskor solskydd-30/ år!























4 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut! Här lyser solen med sin frånvaro.....kan ni ta med lite hem?

    P.S. Eftersom det är kallt och regnigt här så har Adams nya fix-byxor fått en tuff start, men de är redan trasiga......suck! Jag ska testa polarns denna gången, blir spännande att se om de håller måttet......

    Njut nu ordentligt, så ses vi snart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka ta med solen hem men just nu regnar det här också! Gå tillbaka med byxorne och se vad de säger,de ska ju ändå hålla mer än två månader!!

      Radera
  2. Njut ni av solen, låter skönt!!

    Jag har redan fjällat bort min Floridabränna- det går fort när det bara är kallt o regn...:(!
    Ha det bäst o glöm inte smörja er ;)!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Varför ingen blid på "stoppljuset" skulle gärna sett hur ett levande sånt sett ut ??? Njut, för här hemma regnar det ju bara !
    Kram Christina i Fristad

    SvaraRadera