fredag 20 april 2012

Fredagstävling!!

Idag har vi shoppat tyg, oj så billigt det är här i Indien. Jag köpte tre olika, en ljusblå med vita prickar, det har man ju alltid användning för på Granbacken. Ett tyg i randigt med vitt, beige och ljus jeansblå, det tänkte jag ha som duk. Och till sist 11m tyg till att klä om en fåtölj med.

Nu till tävlingen, det är ju så populärt med tävlingar på bloggar. Vilket tyg ska jag klä om min fåtölj med och vilket ska syrran klä om sin med??

Ni får en liten ledtråd med fotot här nedan





Här kommer nu tygerna





Jag kommer dra en lycklig vinnare bland aaaaalla tävlande. Den lyckliga vinnaren kommer få tillbringa en hel helg* med oss systrar när vi försöker klä om våra fåtöljer. Det ni! Lämna ert bidrag i kommentarsfältet.

* all ev. vinstskatt står vinnaren för

7 kommentarer:

  1. Jag gissar att Åsa ska ha det rosa.. På så sätt vinner inte jag, och kan istället ta med mig Tomas ut och spela golf :) Gissar att detta projekt kommer ta ett par dagar för er att ta er igenom, så det kan bli flertalet rundor vi hinner med!

    SvaraRadera
  2. Det var Johan som gissade kanske kan tilläggas.. Puss o Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gissar att ni får kul på golfbanan ihop m era barn!!

      Radera
    2. Barnen är så stora så vi låter dom bestämma själva om dom vill följa med sina mammor eller pappor. Det skulle varit jättekul om dom ville följa med till golfbanan, men det lär ju inte hända..

      Radera
  3. Man behöver knappast gissa, när man vet. Jag vill gärna vinna så att jag får vara med mina snygga tjejer även om det kostar skatt. Mamma

    SvaraRadera
  4. Jag gissar inte, Jag vet!. Rött till Åsa i rosa till dig! Och jag vill gärna vars med er och klä om fåtöljer:)
    Kram
    (Förresten - får man bonuspris om man kan gissa sig till var tyget är köpt och om man tom hittar dit?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi absolut Lena då får man ett glas vin på köpet!!

      Radera