tisdag 22 oktober 2013

Småfix...

Förutom att vi har lekrummet som ska fixas helt har jag faktiskt gjort lite småfix här hemma. I röjningen som har skett nu det sista har man ju hittat lite saker som jag i ärlighetens namn hade glömt bort.

Halltaket har fått en ny lampa, en gammal som min faster lämnade kvar här. Jag har alltid gillat den men aldrig vetat riktigt var jag skulle ha den. Plötsligt kom jag på att den faktiskt kunde kortas och hängas upp i hallen. Dit har vi letat en lampa i gammal stil. Vi putsade upp den och bytte sladd och vips så hade vi en ny blänkande fin hallampa!!

















I helgen fick Lillebror lite nya tavlor i sitt rum. Jag hittade nämligen roliga vykort som jag köpte i Indien, nu fick jag äntligen tummen ur och köpte ramar till dom. Tre ramar för 100kr på Lagerhaus, ett bra pris tycker jag. Lillebror är väldigt nöjd!









1 kommentar:

  1. Så fint! En gammal Granbackenlampa säger din pappa. Den har alltid funnit där, men förmodligen inte så fin som ni gjort den nu. Kram mamma

    SvaraRadera