onsdag 17 november 2010

Hemmadag...

Morgonen började inte så bra idag, först hade Morris bitit sönder min helt nyinköpta BH. Min tanke när jag köpte den var inte att det skulle vara en engångs-BH, så nu är herr Morris och jag inte så bra kompisar. Eller lättare sagt, jag är inte så bra kompis med honom, han verkar inte ha några som helst problem med att glatt umgås med mig.

När vi sedan ska packa ihop oss för att åka till skola och jobb sitter Storasyster och gråter för hon mår illa och har ont i magen. Försöker snabbt analysera om det beror på hunger eller inte, men hon mår inte bra så det blev till att ringa oss sjuka till jobbet. Nu får vi bara hoppas på att det inte kommer upp något, magsjuka är verkligen inte kul!!

1 kommentar:

  1. Oj stackars gumman, om hon inte mår bra! Annars skulle man ju kunna tänka sig att det var herr Hund som hade lite magproblem.
    Puss och kram till er alla.
    Åsa

    SvaraRadera