torsdag 18 november 2010

Smygstart...

Vissa dagar får man mycket gjort på. Igår kändes det som jag sov halva dagen, kände mig lite smårisig jag med. Men idag var energin tillbaka, det är först nu kl 20.00 som jag lyckats ta min morgondusch. Det kom så mycket emellan, putsa fönster, damma, tvätta, jaga hund hos grannen, stryka, tvätta lite till, röja i köket, laga lunch, jaga hund hos grannen, städa lite till....

Nöjd är ett ord som sammanfattar min dag. När jag hade varit så duktig tyckte jag faktiskt att jag med gott samvete kunde börja "smygjula" lite.


Ett litet vintrigt hjärta...


...och ett julband runt ljusstaken...


...slutligen var jag bara tvungen att hänga upp
dom nya kulorna från makens jobb!

1 kommentar:

  1. Härligt Fia, duktigt jobbat!! Läckra kulorna var!!
    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera