tisdag 30 november 2010

Burr, vi fryser!!

En liten tradition vi hade under hela vår renovering av huset var att varje gång vi öppnade upp ett golv så blev det -20 grader. Nu har vi ju byggjobbare här som ska göra om våra sista golv och gissa vad?! Det är snorkallt här inne!!! Och inte bara det, det är dammigt över allt! Men vad är väl ett välstädat julhem?!

Igår när jag kom hem så hörde jag hur Morris skällde till när han hörde bilen. Han satt på toaletten för att inte vara i vägen. När jag kom in frågade jag om han hade pipit, jo det hade han ju sa dom samtidigt som de såg lite förlägna ut, tillslut kröp det fram att han hade precis slutat att skälla. Han hade suttit på toa och skällt hela dagen!! De hade försökt med att stänga dörren, ha dörren öppen, pratat med honom och klappat honom. Men han är ju så fruktansvärt sällskapssjuk så ingenting hjälpte. Lite pinsamt, idag får han ligga i pysselhuset (läs: förrådet). Där stör han ju ingen om han skäller!


mysigt va?!

1 kommentar:

  1. Oj, oj oj!! Är det där som granen ska stå?

    Vad fina små snöflingor du fått till. Först trodde jag att det var myror på skärmen då det är mycket vanligare här än snöflingor men sen såg jag. Lagom till 1 december. (oh jag har ännu inte fått ihop någon paketkalender...eller julkort...puh.
    Åsa

    SvaraRadera