tisdag 2 november 2010

Jetlagged...

Vem är det egentligen som har kommit på idén med att ha sommar och vintertid?! Ärligt talat känns ju inte morgnarna så fantastiskt ljusa att det påverkar hela mitt inre. Dom mörka eftermiddagarna däremot gör ju att man helst går in och låser dörren om sig vid tretiden för då känns det redan som natt.

Jag kan inte fatta att en timme kan påverka kroppen så mycket, både igår och idag har jag vaknat runt 04.45 dvs det gamla 05.45 då klockan vanligtvis brukar ringa. Det mest otroliga är att när det var sommartid så var jag som en trött säck potatis vid den tiden och ville inget hellre än att sova en timme till. Hmm, det hela skulle ju kunna ha ett samband med att jag helst av allt nu vill somna runt 21.00 på kvällen och att jag rent teoretiskt faktiskt har sovit klart klockan 04.45...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar