söndag 31 oktober 2010

Familjen E...

För er som följer min systers tid i Indien vet att hon och hennes familj har dragit till Thailand en vecka. Jag kan meddela att de är framme och att alla mår bra.

Det fick jag reda på i natt via ett sms. Jag fick ett sms förra helgen också, runt 5.30, då skulle hon ut och shoppa. Förklarade då att jag har min mobil som väckarklocka bredvid sängen och inte var så intresserad av att chatta med henne. Men den upplysningen hade hon nog glömt igen så i natt kom så ännu ett meddelande ifrån henne. Det var ju skönt att höra att de var framme och det gjorde ju inte så mycket att jag var vaken en timma efter det för vi fick ju en extra timma i natt!!

Ett litet PS. Ni som har Iphone och ett abonnemang med fri surf. Det finns en app som heter Whats app. Den kostar 7kr att ladda hem men fungerar sedan som gratis sms mellan alla som använder sig av den. Syrran har den så ibland på rasterna chattar vi helt gratis med varandra. Otroligt tycker jag, att man kan ha vardagskontakt med någon som bor i Indien!

1 kommentar:

  1. Nu tycker jag att du ska vara glad att höra fr mig även mitt i natten. Väntar nu på snorkelbåt. Hällregn i två dagar men nu bättre. Snorklingen är häftig! Hörs igen. Kram Åsa

    SvaraRadera