tisdag 19 oktober 2010

Storsortering...

Vi försöker få ordning på vårt uthus, det är meningen att det ska bli ett pysselrum och faster L har lovat bort ett perfekt pysselbord till mig. Men för att kunna åka och hämta bordet måste man ju ha golvyta att ställa det på. Nu har vi bestämt oss för att göra ett storröj och sälja av massor på Blocket.

Så igår började det stora projektet, jag gick igenom massor av barnens kläder. Det är framför allt Lillebrors jag har högavis av. Storasysters kläder har jag gett bort till kompisars barn. Nu har jag i alla fall sorterat upp tre stora kassar med pojkkläder i stl 62 - 98. Sedan har jag fotat paraplysulkyn, briosulkyn, hoppgunga och bilbarnstolar. Dessutom har jag varit duktig och tvättat allt till vagnarna och bilstolarna. Nu återstår det svåraste, att prissätta allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar