onsdag 6 oktober 2010

Ett litet PS...

Kommer ni ihåg inlägget om mitt lampproblem? Jag lyckades ju inte få utebelysningen släckt, jag programmerade om, nollställde, programmerade om timern igen men den jäk...a lampan lyste ju i alla fall. Detta var ju i somras när det verkligen kändes onödigt att ha en utebelysning tänd dag som natt. Nu gör det ju inte lika mycket när vi går mot mörkare tider.

Idag var i alla fall en elektriker här, han ringde och pratade med maken. Han funderade lite på vår utebelysning, det verkade som hela timern var förbikopplad och sedan kommer jag inte i håg om det även var så att något var trasigt. Nu har han i alla fall fixat till det. Det känns ju som en liten seger till mig, jag gjorde rätt i alla fall!!!

1 kommentar:

  1. Härligt!! Hoppas nu att den klarar att lysa när det blir mörkt, den är ju så van att lysa på dagen;)
    Åsa

    SvaraRadera