lördag 13 augusti 2011

Lillebror blir stor...


Om knappt en vecka fyller Lillebror sex år, det är verkligen inte klokt vad tiden går fort! Hur som helst, han ska tillsammans med två kompisar ha ett kalas. Jag blev ansvarig för att göra inbjudningskorten vilket passade mig bra. De andra mammorna hade tagit ett fint kort på barnen som jag skulle använda på något sätt. När jag satte mig vid datorn visste jag först inte hur jag skulle göra men så lekte jag lite i photoshop och tyckte själv att jag verkligen gjorde en cool inbjudan, perfekt för tre sexåriga killar. Jag visar den för Lillebror som säger: jag tycker det riktiga kortet är finare.


Jaha, där kom jag snabbt ner på jorden igen. Vad ska man säga, han är en liten mjukis min fina lilla kille. Tillslut skickade jag den i alla fall till de andra killarna som verkligen tyckte om den, när jag sa det till Lillebror sa han att den var okej. Nu så här när han har vant sig tycker han faktiskt att den är cool, han ser ju ut som en liten tecknad kille och det tilltalar en sexåring som lever i en Super Mariovärld



För er släktingar som ska fira Lillebror vid ett annat tillfälle kommer här några förslag på önskningar:

Hörlurar till DS små som slutar med mjuka gummiploppar

En jordglob som går att tända

Snygga jeans stl 122 (inte för coola i modellen för då används dom inte men gärna lite roligare än helt vanliga)

Lego ninjago (hmm, stavas det så?)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar