onsdag 31 augusti 2011

Hund till salu...

Åhh vad jag blir TRÖTT på vår hund ibland, jag vaknade vi ett-tiden i natt av att han verkade orolig. Gick då ut med honom, eller nja, jag gick väl kanske inte ut med honom men jag öppnade dörren åt honom. Väldigt duktigt gick han då ut och uträttade sina behov.

I morse när klockan då ringde vid 5.30 var han lite trött så han låg kvar uppe när jag gick ner. Efter en stund kom han ner till mig på toaletten, då gick jag in och tog en dusch. Tror ni inte då att han passar på att gå till köket och kissa på den nytvättade mattan!! Jag tror allvarligt talat att hunden lider av fobi mot rena mattor.

Efter en pissjobbig dag på jobbet igår (ursäkta språket) så kände jag att det här inte var bästa sättet att starta den här dagen på, jag tror att så här i efterhand känner nog Morris samma sak.

Nu ska jag bara ta mig igenom resten av veckan, låta det bli helg, glömma att jag jobbar inom barnomsorg och unna mig något kul till helgen. Min kära mor skickade ett tips från en blogg, det var en ny mirakelfärg som kommer från USA, finns i en jättemysig liten affär ute i skogen. Ni kan läsa om den här, jag tror att det får bli en liten tur dit i helgen, verkar ju perfekt till mitt projekt med stolarna!



En dag då vi var bättre vänner än idag



1 kommentar:

  1. Vår hemsida är inte riktigt färdigfixad ännu....det är därför du inte hittade mig. Det ska finnas länkar på förstasidan, men Sofi har nog inte hunnit det ännu...
    Kram Mimi

    SvaraRadera