måndag 27 februari 2012

Fy vilken helg!!

Vaknade i lördags med huvudvärk, det är verkligen trist att ha det tycker jag. Gick upp och satte mig i soffan hos barnen, började få ont i magen också. Maken ställde fram en kopp kaffe som jag bara tittade på sedan gick jag upp till sängen igen, där stannade jag hela dagen. Jag slumrade till och från hela dagen. Jag hade inte ens ork att titta på TV!! Söndagen spenderades i stort sett på samma sätt, jag lyckades tillbringa några timmar i TV-soffan. Jag har inte ätit på hela helgen bortsett från två smörgåsar.

Usch vad trist när vädret verkligen har varit underbart!! Det var verkligen längesedan jag mådde så här dåligt, det har idag måndag fortfarande inte släppt, jag blir galen! Lillebror och maken är pigga men Storasyster klagar också på magen dessutom har hon huvudvärk och ont i ryggen efter en olycka på rutchkanan.

Två ynkliga tjejer är hemma idag, bläää vad tråkigt!!




Min utsikt hela helgen

1 kommentar:

  1. Ja blä! Hoppas du mår bättre nu. Liten sjukstuga även här. Stor sjuk syster och liten sjuk bror. Båda bättre nu!

    SvaraRadera