lördag 11 februari 2012

Uttråkad!!!

...det värsta med magsjuka är väntan på om alla andra också ska få den eller om man kommer klara sig, dessutom de där 48 timmarna då man är ganska ensam på jorden för ingen vill träffa en. Just nu har vi 24 låååååååånga timmar kvar i ensamhet och jag klättrar redan på väggarna.

Igår tror jag att jag scannade av varenda sida på internet, i alla fall alla inredningsbloggar, nu är jag redo att göra om vartenda rum här hemma. Idag kör vi tvättrace, tydligen har en liten fyrfota vän sprungit med nytöade tassar i den vita soffan, inte bra. Dagens höjdpunkt blir att åka och vattna hos mamma och pappa, nu inser ni nog hur uttråkad jag är!!



1 kommentar:

  1. Hade det varit mjligt hade jag gärna tagit några av dina timmar! Mina räcker aldrig till.....
    Kram

    SvaraRadera