tisdag 21 februari 2012

Måndagsexemplar??

Lillebror har sparat pengar ett bra tag nu för att kunna köpa ett nytt Wii-spel, 'Skylanders'. När han äntligen hade fått ihop rätt summa åkte vi till Mediamarkt, då visade det sig att spelet var helt slut, till och med hos leverantören var det slut.

Efter att ha väntat några veckor kom det ett reklamutskick om att Mediamarkt nu åter fått in det. Maken och Lillebror åkte genast dit, nej några spel fanns inte kvar, alla de de hade fått in hade gått till de som skrivit upp sig på väntelista. Hade människan i affären upplyst mig om att det fanns en väntelista att skriva upp sig på när vi frågade efter spelet i januari hade Lillebror haft sitt spel nu.

Hur som helst, maken skrev upp sig och igår fick vi ett sms om att det kommit. Jag flängde dit innan träning och köpte det. En förväntansfull son väntade på mig när jag kom hem, vi packade upp det och började installera det. Då FUNKAR SPELET INTE!!! Blir man trött eller vad?!! Både maken och jag försökte, vi lyckades få igång det en gång men sedan bröts hela tiden kontakten mellan en spelplatta och konsolen. Så idag får vi åka tillbaka igen, vi får se om det går att fixa eller om vi återigen får vänta in ett nytt spel!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar