måndag 20 februari 2012

Hjälp...


....vad tiden går fort, vad hände med helgen? Först var det fredag och nu plötsligt sitter jag här på måndagsmorgonen!!

Vi fick i alla fall hem två trötta, nöjda barn i fredags. De hade ju tillbringat tre dagar hos farmor och farfar tillsammans med småkusinerna. Jag hann ge dem en kram innan det var dags för mig att åka till stan. Jag började nämligen helgen med att gå ut och äta ihop med några mammor från Storasysters klass. Det blev en supertrevlig kväll som varade till halv tre på morgonen.

Lördagen tillbringades på Sportlife där det hölls ett Zumbamaraton. Tre timmar med rumpskakning till fantastiskt bra musik, bättre lördag kunde man inte ha! Jag kan ju villigt erkänna att det inte blev så mycket mer gjort den dagen!

Söndagen var lugn, jag pysslade lite, maken målade halltaket och var med Storasyster på bowlingkalas. Japp, det var den helgen, nu full fart mot nästa!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar