söndag 26 maj 2013

Mor lilla mor...

Vaknade av tisslande och tasslande hos barnen och sedan öppnades dörren till sovrummet och ett litet försök till en sång gjordes. Det här med att sjunga görs hellre än bra i vår familj, vi brukar kunna få till sjustämmiga födelsedagssånger på bara fyra personer!!

In kom i alla fall maken och barnen med en bricka med kaffe och två paket. En söt liten ask som barnen hade pysslat ihop, ja maken hade faktiskt också hjälpt till därav plåstret på hans hand. Sedan fanns det också ett supersnyggt armband!!

Det här armbandet lade min kompis ut på Facebook för ett tag sedan, hon säljer nämligen klockor och smycken. Jag kommenterade till henne hur snyggt jag tyckte det var och har faktiskt inte vågat gå in i hennes affär av rädsla för att komma ut med det när jag egentligen inte alls hade pengar att lägga på ett smycke.

Men visst är det bra när vi kvinnor är enade, när vi hjälper varandra så där systerligt!! För om inte maken har telepatisk förmåga vilket jag inte tror att han har för då borde ju så mycket mer vara gjort här hemma, så anar jag att han fått ett litet tips av en vän.

Så idag tackar jag maken, barnen och Linda i backen för det snygga armbandet! Hoppas du också blev uppvaktad fint Linda av dina små troll!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar