måndag 28 juni 2010

Billiga lejonkort!

När vi satt här under midsommarhelgen och alla kompisars barn var här och lekte med både marsvin, valp och kanin så skojade jag om att det var ju som barnens zoo här på Granbacken.

Idag satt maken och jag och pratade om alla djuren när han plötsligt säger att han tycker att vi ska ha en liten ponny. Vi har ju ändå lite högt gräs som en äng som den kan gå och beta i. Och så tyckte han att vi skulle ha ponnyridning på fredagar, då kunde han sluta tidigt och sköta det.

Jag anar en viss ironi hos honom, men annars var ju iden´inte så tokig, vi kunde ju få in bra med pengar på att sälja billiga Lejonkort till Granbackens zoo

2 kommentarer:

  1. "Fröken" Christina28 juni 2010 kl. 21:45

    Låter väl som en jätte bra ide jag tror att det skulle passa din man perfekt!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja visst känns det som min man!! Jag menar han har ju INGA problem med att jobba halvdag ;)

    SvaraRadera