torsdag 17 juni 2010

Smyckestillverkning

Har börjat testa att göra lite smycken, väldigt kul faktiskt. Passar mig för det går fort och man ser resultatet på en gång. Som vanligt har jag lite problem med min prestationsångest, jag vill att det ska bli wow-känsla så fort jag gör någonting så jag försöker hålla tillbaka det och vara nöjd med det jag gör.

Första smycket blev i alla fall ett gravidsmycke till en vän. I kulan finns en liten bjällra som ska göra bebisen lugn. Inte vet jag om det fungerar men så här blev slutresultatet





" MITT FINA LILLA HJÄRTA SNART SES VI"
så står det på smycket

4 kommentarer:

  1. Säger bara: WOW! ;-)

    Jättefint! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag älskar det <3 Du är bäst!!!

    SvaraRadera
  3. Kanonfint!
    Måste kanske beställa något smycke....ska bara bestämma mig för vad det ska stå!
    Tack för senast!
    Kram Mimi

    SvaraRadera