onsdag 2 juni 2010

Ingen bra ålder...

Födelsedagen närmar sig och jag inser att jag skulle behövt fylla 50 eller kanske 65. Jag menar 36 är ju inte den ålder man firar mest! Det är ju så roligt att få presenter!! Det finns ju några grejer som man bara drömmer om, alldeles för dyra men så fina...


Drömlistan:










Vem vill inte ha en sån här i köket?? Det här är min högsta dröm att ha hemma någongång, visst är den fin!! ?












Quickutz silhoutte: en fantastisk maskin som man pluggar in i datorn och som sedan skär ut mönster och typsnitt. Om någon är på väg till USA så säg till mig, där kostar dom bara halva priset!







Andra fina Vill ha grejer till normala priser:



Brickor är ju aldrig fel, vill gärna ha en stor och en liten bricka i något härligt mönster!!



Snygga picnic muggar. Dessa från RICE tycker jag är så fina!! Helt ljuvliga färger, just dessa på bilden är minimuggar men jag vill ju gärna ha vanliga kaffemuggar



Leila-bakskål, gärna ljusblå eller rosa

Vintage by Fe har så fina klockor, skulle gärna ha en man hänger runt halsen



Ljusblå elvisp från Dualit, färgen är ju helt underbar!!

5 kommentarer:

  1. Hihhihi, Fia du är underbar!!! Du förtjänar såklart alla fina presenter.

    KRAM Linda i backen

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara saker jag skulle också vilja ha allihopa, särskilt den första, man varför måste alla fina saker vara så dyra !! Hoppas att du får någon av sakerna i alla fall =) "Fröken" Christina

    SvaraRadera
  3. Satt just och började skriva lite på vår önskelista inför bröllopet. Kollade just på en Kitchen Aid..... men vilken färg, det finns ju så många...Jag misstänker att blivande maken inte riktigt har samma åsikt som mig....
    Jag tycker du behöver en Silhouette! Jag äääääälskar min! Kram på dig! Mimi

    SvaraRadera
  4. Underbara presenter men vi som ska ge dem kanske tycker att vissa var väldigt dyra!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha ha jag förstår om ni tycker det känns dyrt om ni tittar på drömlistan!! En önskan är ju oxå en cacaoburk från Indien, VÄLDIGT billigt!
    Kram kram

    SvaraRadera