tisdag 15 juni 2010

Födelsedag, Möhippa och Ekbergare

Det var en hektisk helg, den började med födelsedag. Jag fick en jättefin cykelkorg av familjen. Sedan kom mor och far hit med fina paket och fikade en sväng på eftermiddagen.

Lördagen tillbringades i Göteborg. En av mina tjejkompisar ska gifta sig och på lördagen hölls hennes möhippa. Vi hann med chokladtillverkning, skrattgympa och bad. Väldigt trevligt, det är alltid kul att lära känna lite folk innan själva bröllopet.

På Söndagen kom äntligen syster-yster och hennes barn hit. De landade i lördags och ska vara hemma i Sverige ända till augusti. Det var härligt att träffa dom, barnen lekte i massa timmar medan vi andra tog det lite lugnare. Fina presenter från Indien fick jag också! Jag somnade väldigt gott på söndagskvällen efter en intensiv men rolig helg!!

Fina cykelkorgen!


Egengjorda praliner!!

1 kommentar:

  1. Jag hade en fantastiskt rolig dag!
    Pralinerna ser hur proffsiga ut som helst, så skulle du byta karriär någon dag så vet du vad du ska göra!
    Kram Mimi

    SvaraRadera