fredag 18 februari 2011

Avslutat projekt...

...När Lillebror var liten fick han väldigt fina lådor att ha leksaker i. Efter han hade fått dom köpte vi en förvaringsbyrå där de tyvärr inte gick in så vi sålde dem och maken gjorde egna nya lådor. Dessa har nu stått färdiga i flera år utan att få färg på sig men häromveckan när jag var så där oerhört rastlös gick jag på dom. Två av tre blev klara och idag gjorde jag klart den sista. Maken är duktig på att snickra ihop saker när han vill!

Ett sista visdomens ord: När man är gifta och älskar varandra avslutar man varandras projekt!
... utan att gnälla!! ....även om de är många!! Hmm, kanske något jag borde brodera och ha på väggen här i köket!







4 kommentarer:

  1. FIA!!! Du ger ju oss vanliga dödliga liiiite ångest... ;-)

    Ha en skön helg,
    kramis Linda i backen

    SvaraRadera
  2. Linda du ger mig liiiiite ångest när du tvättar dina jäkla fönster en gång i månaden!! Hi hi hi , kraam

    SvaraRadera
  3. Fina! Ska de vara nere? Färgen verkar inte vara lillebrors?
    Jag undrar bara om du har lärt maken brodera? Eller hur ska bonaden annars bli klar? Hihi!

    Kram Syrran

    SvaraRadera
  4. Nej de ska vara uppe, färgen är inte Lillebrors får jag erkänna, det är mer hans mammas val :))

    SvaraRadera