söndag 27 februari 2011

Rastlös...

... jag känner mig så rastlös nu för tiden. Jag vet inte varför faktiskt. Inte blir det bättre av att jag varit själv hemma med barnen några helger sista tiden. Igår åkte maken iväg på Spa med en vännen F. Han hade vunnit en övernattning, vännen F alltså, och bjöd med maken. Härligt för dom men vansinnigt tråkigt för mig.

Jag tog med barnen och svägerskan på en loppisrunda igår, men kom tyvärr hem tomhänt. Jag letar efter ett litet hall bord. Möbeln vi har haft i hallen nu är egentligen en tv-möbel köpt för att ha i kakelugnsrummet. Men när vi fick den på plats där var den alldeles för gul i färgen mot kakelugnen så den blev aldrig bra där. Nu har jag tagit ut den i garaget och håller på att måla om den med VIT färg så nu kommer den återigen kunna användas som tv-möbel.

Ett litet PS angående lådorna till Lillebrors rum. När jag pratade med mamma och min syster tyckte de att lådorna var målade i rosa/grå färg. Jag vet inte varför färgen ser ut så på deras dator för på min dator och i verkligheten är de målade med blå och grå färg. Tänkte att det var bäst att förtydliga så att inte fler tror att stackars Lillebror fick rosa lådor i sitt rum.

1 kommentar:

  1. De är blå på min dator ;-)
    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera