torsdag 10 februari 2011

Permission...

Igår fick jag lite permission från vabträsket. Snälla svärmor kom hit och tog hand om Lillebror medan jag åkte och jobbade.

Jag måste säga att dessa Nintendo DS är välsignade, svärmor hade försökt hitta på massor med saker med Lillebror, pusslar, läsa mm. Men Lillebror hade nöjt sig med sitt DS, vilket nog gjorde att svärmor fick lite tråkigt här hemma. När jag kom hem var det dammsuget, uppröjt i köket, diskmaskinen tömd, tvätten tvättad och vikt, hunden rastad och barnet mätt. Lyxigt värre!!


Heja Mario och Svärmor!!

2 kommentarer:

  1. Lovely!!
    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera
  2. Åh det låter härligt! Jag är fortfarande hemma och vabbar...Jag hoppas på ny tag nästa vecka!
    Fjärilsmobilen är klar, ska lägga upp den på bloggen lite senare.... den funkar även till små tjejer! Mannen här hemma tyckte dock inte att den passade så bra i vardagsrummet... Adam har redan lagt in en beställning på en med flygplan, raketer och moln.....
    Kram Mimi

    SvaraRadera