söndag 13 februari 2011

Blocketfynd!!

Jag har ju letat efter ett skrivbord till Storasyster ett tag nu. Häromdagen dök det upp en annons på Blocket, ett litet sideboard för 400kr. Annonsören bodde i Svenljunga och världen är ju liten, det visade sig att hon hade bott granne med Maken när de var yngre.

I måndags åkte jag dit och hämtade bordet och sedan började arbetet med att få det fint. Här kommer lite före och efter bilder, vi blev i alla fall nöjda både Storasyster och jag!!


FÖRE


EFTER


Här har jag stämplat ABC



4 kommentarer:

  1. Det blev jättefint! Det tycker jag verkligen att ni ska vara nöjda med! (Jag målade fel när jag gjorde L:s skrivbord, så lådorna bara krånglar. Blir nog till att byta gammalt och fint mot nytt och funktionellt).

    SvaraRadera
  2. Så gulligt det blev och så fint med bokstäverna. Maja tycker väl att hon har fått det helt perfekt. kram mamma

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev!

    Jolines blivande skrivbord står fortfarande (sedan i augusti - september sådär) i garaget och väntar på att slipas och målas.... Det blir nog klart lagom till hon tar studenten känns det som!

    SvaraRadera
  4. Skrivbordet blev riktigt fint!
    Det händer alltid grejer på Granbacken när jag är borta, kanske dags att börja resa lite mer??
    //Johan (Stolt make)

    SvaraRadera