lördag 5 februari 2011

Blääää....

...så känner jag om den här dagen. Lillebror har ännu mer feber idag än i går, maken behövde jobba så han har åkt iväg, storasyster följde med till farmor och farfar, så kvar är jag och sjuklingen. Jag har ingen inspiration att göra någonting, humöret är botten och vädret är skit. Ja nu förstår ni kanske att familjen flydde huset.

Jag har i alla fall i brist av annat rensat tre lådor i köket. Jag har vabbat så mycket sista tiden att jag snart har rensat alla skåp och lådor, inget ont som inte har något gott med sig. Sedan har jag roat mig med att manipulera foton på vår trappa för att se hur det skulle se ut med en vitmålad trappa med stängda steg. Ja jag vet (ni hör min trötta irriterade ton nu va?!) att alla tycker att vi har ett jättefint kök, det är nästan det värsta, men jag är inte nöjd. Det är också nackdelen med att ha tråkigt för då surfar jag runt bland massa bloggar med folk som renoverar sina lantliga hem. Man får ju massor med fina idéer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar