torsdag 10 februari 2011

Me Tarzan...

...ja det är inte långt ifrån i alla fall för jag är snart så rastlös att jag klättrar på väggarna här hemma. Jag tror att jag har glömt att skriva att jag har hittat ett bord till Storasyster. Jag fick tag i ett litet sideboard som kändes perfekt för att ha som skrivbord i hennes rum. De senaste vab-dagarna har jag målat det vitt och idag drog jag över det en sista gång. Det är verkligen jättesvårt att måla snyggt. Jag har varit supernoggrann men ändå har det runnit här och där, så irriterande. Det kan kanske bero på kvaliteten på målarpenseln, den har kanske inte varit den mest exklusiva.

Trots lite måleri har dagarna varit fruktansvärt seeeeega. Det beror väl kanske också på att jag inte får något vuxet sällskap på kvällarna. Jag tror att jag har gått igenom varenda pyssel- och inredningsblogg som finns nu. Jag har i drömmarna gjort om i stort sett varenda rum här i huset. Här kommer i alla fall två tapeter som jag drömmer om!


Pip Studio- den blå drömmer jag om, jag blir så glad av den!!
(båda bilder lånade från nätet)


Den här tycker jag är superläcker också!
Även den här är från Pip Studio


1 kommentar:

  1. I går var jag i färgaffären och köpte "flyttbart" spraylim och sprayade på min skärmatta till Silhouetten. Funkar perfekt!(om man inte tar för mycket....) Man ska egentligen använda det om man ska måla med schabloner som man vill flytta runt på väggarna. Det får du testa, så får du lite att göra.... men du skulle nog behöva någon skyddsplast att täcka mattan med när du inte använder den.
    Kram Mimi

    SvaraRadera