torsdag 10 november 2011

Plötsligt händer det!....

Jag har ju skrivit tidigare om min duktiga svägerska som har startat Af Swedala, de gör de härligaste lakan man kan tänka sig, riktiga mormorslakan. Eftersom de är så härliga och otroligt snygga är de också beroendeframkallande, man vill helt enkelt ha fler i nya modeller och färger.

I slutet av sommaren beställde jag nya örngott av henne, till våra stora kuddar som man har bakom de vanliga kuddarna, hajar ni?? Hur som helst så har jag bara hittat ett av dom. Jag har letat och letat utan resultat. Plötsligt kom jag på att det kanske låg kvar i stugan så när vi var där för några helger sedan letade jag i skåpen där med.

Tillslut kände jag att jag helt enkelt får erkänna mig besegrad i den här kurragömmaleken och beställa ett nytt av svägerskan. Jag har tänkt att det ska verkligen bli intressant att se vart det så småningom dyker upp

 Så en dag när jag skulle packa till barnen för en helg hos farmor och farfar och började rota i badkassen efter badkläder hittade jag det!! Där av alla ställen, det skulle jag aldrig ha kommit på själv, fråga mig inte varför det hade hamnat där. Det är verkligen sant som reklamen säger, plötsligt händer det!!


.

Ja här ser ni mig i mitt sovrum med mina fina örngott! Nä så var det inte riktigt, örngotten äger jag men bilden har jag snott från Af Swedalas hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar