torsdag 11 mars 2010

Det börja närma sig!!

Två veckor kvar, 14 dagar. Och om man bara räknar arbetsdagar är det 11 stycken, fast man måste ju inte räkna med den här dagen för den går säkert fort och då är det ju bara 10 arbetsdagar kvar!!

I går hade jag en härlig dag, mormor hämtade på dagis, det är verkligen vardagslyx! Jag åkte ner på stan och fixade lite inför resan. En ny fin resväska, gissa vilken färg?! Sedan var jag på apoteket och laddade upp. Hade en beställning från syster-yster också, har faktiskt aldrig handlat så mycket på apoteket i hela mitt liv. Men nu har vi vätskerersättning i tre olika smaker, alvedon till barnen, solkräm mm






Hon i affären sa att dom sålde jättemånga sådana här väskor.
Främst till yngre resenärer, då kände jag mig träffad och slog till!


Efter rundan på stan avslutade jag dagen med en pysselkväll hos en kompis. Det är jag och två tjejer till som träffas, de andra är mina förebilder när det gäller virkning. Jag håller fortfarande på att virka på mina vantar, det har jag gjort några månader nu. De andra tjejerna har hunnit med ett antal mössor, dockkläder, klänningar, små tofflor mm. Men som jag brukar säga, bättre med kvallitét än kvantitet! ;))

1 kommentar:

  1. Wow. Vem kunde tänka sig att det skulle bli den färgen?!!! Den bör du nog kunna macha till klänning, handväska, skor, nagellack...unga människa! En virkad topp tycker jag att du ska göra. Som den där tjejen hade utanpå sin bikini, när vi flög från Thailand till Sverige i mars månad! Den går nog fort. Den var ju väldigt gles.
    Kram syster-yster.

    SvaraRadera