måndag 25 april 2011

Hemresan...

Ja så var man hemma igen, det har vi faktiskt varit några dagar nu men på något sätt känns semestern så definitivt slut när jag skriver om det här.

Det var verkligen fyra härliga veckor, det är så mysigt att kunna vara ihop så länge med fina syster och hennes familj. Ett stort TACK till alla de svenska familjer nere i Palm Meadows som tagit hand om både mig och mina barn!!

Hemresan gick utan några problem, båda flygen höll tiderna så vi hade riktigt lång tid på oss i London. Storasyster hann till och med gråta lite där också över saknaden av lilla kompisen H. Efter två timmars nattsömn var jag ganska sliten på hemresan, det blev några timmars sömn för oss allihopa. Barnen skötte sig som alltid fint, det märks att de är resvana nu. På flygplatsen stod maken och väntade och i bilen satt Morris, trots lite sorg över att ha lämnat Indien kändes det allt bra att få krama om dom.

Vi landade verkligen i ett Sverige när det är som bäst, våren som bara har exploderat nu de senaste dagarna och riktig sommarvärma. Inte trodde jag att jag skulle gå omkring i bikini nu i april, underbart härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar