torsdag 28 april 2011

vardag igen...

Det går snabbt att komma tillbaka in i vardagen igen. Jag tittade in i ett tomt kylskåp nu på morgonen och inser att jag verkligen hade behövt att handla, inte som i Indien här inte, att man kan skicka iväg chauffören att göra det. Eller, jo det kan jag ju faktiskt men han är i Malmö till i kväll.

Förutom smutstvätten som jag faktiskt plockade ur väskorna på en gång har jag en väska kvar att packa upp, sedan skulle det verkligen behövas ett storröj här hemma. Jag skulle behöva gå igenom garderoberna för att ta bort en del vinterkläder och göra plats för lite härliga sommarkläder istället. Varför känns det som att tiden går fortare på sommarhalvåret, helgerna räcker inte till trots att dagarna är längre. Det är så mycket som man vill göra och så mycket som man måste göra...

1 kommentar:

  1. Jaa, lite garderobsrensning behövs verkligen om alla de 10 nya sommarklänningarna ska få plats!!!
    Kram Sys

    SvaraRadera