tisdag 21 juni 2011

Dressingroom...

Jag satt och surfade runt på H&Ms hemsida, plötsligt ser jag att man kan trycka på en knapp där det stod prova. Jag gjorde detta och kom till rubriken dressingroom, där stod en en modell med det linnet som jag hade tittat på. Under henne fanns en en hel rad med modeller, man kunde nämligen byta tjej om man inte var nöjd med den första. Men vad bra tänkte jag, då ska jag leta reda på en modell som har lite mer min kropp, då blir det ju lättare att få en bild av hur kläderna kommer se ut. Döm om min förvåning när det bara gick att byta ut huvud, som om frissyren är det avgörande när man köper kläder. Kvar stod samma magra kropp med linnet på men om jag mot förmodan skulle vilja färga håret rött så vet jag precis hur jag kommer se ut i det här linnet.

....det vill säga, om jag går ner ca 20kg i vikt....

2 kommentarer:

  1. Fy vad knäppt!!! Bu för HM.
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Ha, ha.....undrar vem som kom på den idéen. De tänker tydligen inte längre än näsan räcker.......
    I dag har vårt sommarlov börjat! Jippiiii!
    Kram Mimi

    SvaraRadera