måndag 13 juni 2011

Födelsedag...

Ja i lördags var det min födelsedag men också dagen då systern med familj landade i Sverige för sommaren! Tänk vilken bra present det var! Redan klockan 06.30 väcktes maken av en orolig Storasyster, hon tyckte bestämt att de skulle upp och fixa min frukostbricka, klockan var faktiskt över halv sju.

Efter frukosten och paketöppning gav jag mig i kast med kvällens grillbuffé, svenska smaker skulle det vara så Indienfararna skulle bli nöjda. Fram på eftermiddagen kom de äntligen hit, Lillebror hade gått hela dagen och väntat och konstaterat att det här kommer bli så roligt!! Det blev en mysig kväll med en trött familj E, rena julafton blev det för både mig och barnen, vi fick så mycket fint!


Från maken blev det den här kokboken.....

...och BH+trosor i hans dröm stl (min med men dessa måste bytas)


Från Indien, lite nya bangels.....

...en vrålsnygg plånbok....

  
...fina kuddöverdrag och lite annat smått!

Från mamma och pappa blev det bl a detta underbara fat!


Storasysters hög fr Indien....

...och Lillebrors hög!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar