fredag 3 juni 2011

Ledig fredag!...

Idag vaknade jag av att maken och Storasyster diskuterade kläder, de skulle tydligen åka iväg och köpa frukost och maken tyckte att hon bara kunde slänga på sig några kläder om hon skulle med. Jag vet inte hur han tänkte där, Storasyster och "slänga på sig kläder" är två ord som inte hör ihop. Hur som helst, de åkte iväg och jag slumrade lite till. När jag sedan kom upp fanns det frallor, juice och jordgubbar uppdukat, så lyxigt!!! Jag kanske ska tillägga att jag möttes av en tjej i paljettprydd volangklänning och en ros i håret!!




2 kommentarer:

  1. Åh jag kan se den framför mig:) Höra en viss irritation i svågerns röst när han inte orkar med klänningsvalet. Nöjdheten i ögonen hos lilla fröken när hon valt.
    Snart kommer moster med flera klänningar! Får väl muta svåger med något...
    Kram Å

    SvaraRadera
  2. Hihihi, underbara tjejer med deras "klädproblem"
    Vilken underbar frukost, ha en härlig helg!
    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera