lördag 4 juni 2011

Shopping!

Igår började jag dagen med (surprise!!) lite målning. Men efter några timmar på stegen lämnade jag maken och barnen och drog på en shoppingtur istället.

Fina vännen M skulle på en liten shoppingtur till Bollebygd och eftersom mina jeans, som är köpta där, hade gått sönder passade det ju väldigt bra att jag hängde med dit!

Det var så mysigt att bara åka iväg vi två, vi har träffats alldeles för sällan de senaste månaderna. Tre affärer klarade vi av, det var verklige en "plötsligt händer det - känsla". Jag hittade massor med kläder som passade min lite för generösa kropp och jag unnade mig dom!! Jag kände mig SÅ nöjd!!

Efter shoppingen åkte jag hem och bytte av maken. Han var och provkörde en ny bil. När vi senare på kvällen åkte ner till kusten var vi båda lika nöjda, tänk vad lite egentid kan göra för humöret!

1 kommentar:

  1. Kläderna ser ju helt fantastiska ut!
    "generösa" kropp.... Din knäppgök!!
    Gosekram Linda i backen

    SvaraRadera