fredag 17 juni 2011

Ett oväntat paket....

Igår blev jag glatt överraskad när maken kom in med posten. Fina vännen K hade skickat en liten paket till mig, tänk vad fantastiskt roligt det är att få oväntade små paket, fast när jag tänker efter är det fantastiskt kul att få väntade paket också men det beror nog på att jag älskar att få paket! Hur som helst om några veckor åker vi till Rhodos med henne och hennes familj så hon hade skickat den sötaste väsktagen jag sett! Jag kommer helt klart att ha snyggaste väskan på Landvetter! Tack snälla du K!! Det piggade upp på en annars rätt tråkig, snorig, halvhängig dag

tänk er denna på ceriserosa resväska!!



rosa & grönt- en ny favorit hos mig!

2 kommentarer:

  1. Oj va fin!! Det står ju Fia på hela den :)

    kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Precis som Josefin skrev:det står liksom Fia på hela tagen! Köpte tags till mig idag-lite mer åt det svsrt-grå-vita-hållet ;)!

    Kram Kristina

    SvaraRadera