söndag 14 oktober 2012

26 grader i vattnet....

Åh jag drömmer om att åka till värmen, tänk att få bada i ett varmt hav! Vi har haft lite problem med vår panna, igår när vi hade arbetat klart i trädgården och det var dags för en dusch så hade vi fortfarande inget varmvatten. Nu är vattnet 26 grader säger maken till mig inifrån garderoben där han står och läser på värmepannan.

Ja men 26 grader, det är ju inte så farligt kallt konstaterar jag då, det är ju som att bada i ett varmt hav. Rätt nöjd går jag in i duschen och skruvar på den. Nu kära läsare kan jag meddela att 26 grader i en dusch INTE PÅ NÅGRA SÄTT liknar ett varmt hav. Det känns faktiskt helt och hållet som en svinkall dusch!! Burr, det blev en snabb dusch och jag fortsätter att drömma om ett varmt hav.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar