fredag 5 oktober 2012

Badrumsdrömmar...

Jag drömmer om vårt nya badrum. Min största inspirationsbild är denna




Jag älskar när badkaret står mitt i rummet. Om det skulle fungera att ha det lite så skulle jag vilja att det stod på en rektangel av marockanskt klinkers. Titta så många snygga varianter det finns!






Sedan tänkte jag att man skulle göra en badrumskommod själv, maken tycker att vi ska ha två handfat. Jag skulle vilja ha tag i ett gammalt skåp liknande det här...




...och kanske lägga en stenskiva på toppen,



sedan vill jag ha handfatsskålar typ den här...


... Och givetvis snygga kranar





Ja det här drömmer jag om i min ensamhet så här på en fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Snyggt!!! Det blir nog jättefint. Mosaiken håller jag på. Kan nog bli jättesnyggt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då måste du kika in hos oss för inspiration! Vi har flera fina badrum jag tror du skulle gilla :)

    SvaraRadera