lördag 6 oktober 2012

Dunderförkylningen from hell......

Jag har verkligen åkt på en dunderförkylning!! I en veckas tid har jag haft en elefant sittandes på mitt bröst, jag är så tungandad att det känns som att jag blir andfådd bara av att sitta i soffan hemma. Lägg till hosta, halsskav och en rinnande näsa på det så har ni en fin beskrivning på mig.

Zumbaeventet förra veckan fick ställas in, liksom temaklassen som hölls i veckan på sportlife. Ja och all annan träning givetvis, jag har lyckats ta mig flåsande och hostande runt på morgonpromenaden med grannarna i alla fall.

Ikväll skulle några kompisar kommit hit för första gången. Vi planerade en grillkväll på barnens skolavslutning men det blev ju inte så många fina sommarkvällar här i Borås så tillslut bokade vi in denna dagen. Nu ska jag ringa och boka om, känns såååå trist men orken att få ihop en middag finns inte. Dessutom är det inte så kul för dom att komma hit och äta mat tillsammans med en hostochsnormaskin!!

BLÄ FÖR ATT VARA SJUK!!!








2 kommentarer:

  1. Usch och usch fy vad är tråkigt med förkylding, krya på dig nu !!
    /Christina i Fristad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är verkligen tråkigt, speciellt när man måste avboka massa kul saker :( kram

      Radera