måndag 29 oktober 2012

Julgardiner....

Tro det eller ej men jag har faktiskt KÖPT julgardiner, ja du läste rätt, köpt, inte sytt egna. Ska jag förvåna ännu mer så kan meddela att de är från Ellos, kanske inte första stället jag tänker på när det gäller heminredning.

Hur som helst, jag vet att många är noga med att putsa fönstren innan nya gardiner åker upp men jag känner att jag är ett steg längre i mina ambitioner. Jag funderar nämligen starkt på om det inte hade varit snyggare med ett nymålat tak till jul. Här är en bild (lånad från Ellos) på gardinerna, vad tror ni? Hade det inte varit otroligt snyggt med ett vitt tak till!!





4 kommentarer:

  1. Klart att du ska ett vitt tak till dom gardinerna, skulle bli sååå väldigt snyggt!
    /Christina i Fristad

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska måla taket rött! Passar bra till jul!! ;)

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur syrran! Rött är ju min färg ;))

    SvaraRadera