tisdag 2 oktober 2012

Jag vill bort!!!

Min kropp längtar bort från deprimerande, regniga Sverige! Jag kan se mig själv på någon av de här ställena....











....men i stället drar jag på mig regnkläderna och åker till jobbet. Idag väntar ett utvecklingssamtal med chefen, går det bra kanske jag sitter på en strand om några månader. Våra fackförbund arbetade för att vi skulle höja våra löner med 10 000/månad men när det väl gällde tackade de ja till ett avtal som höjde oss 1000kr så troligtvis sitter jag i ett regnigt Borås om ett halvår också....

3 kommentarer:

  1. Jag kan också se dig på en av bilderna, du förstår säkert vilken och jag hade gärna suttit bredvid med en liten kall Mythos i handen!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Stranden känns ju väldigt lockande. för här verkar ju regnet ALDRIG ta slut. Hur mycket regn kan det finnas ?? Ha en go dag så drömmer vi om sol och bad i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle kunna tänka mig bryggan längst ner, men jag får väl också hålla mig hemma........ Här regnar det också, så du är inte ensam om regnkläderna i alla fall........
    Kram

    SvaraRadera