fredag 19 april 2013

Atttjoooo...

Vaknade med huvudvärk, ont i halsen och tryck i bihålorna, ja det här blev ju inte riktigt en sådan fredag jag ville ha. Tur nog öppnade jag på jobbet idag så jag slutade redan innan klockan ett sedan har det varit soffläge hela dagen, trist som attans, vi var ju för sjutton precis sjuka!!

Nu ligger jag här på soffan och tycker synd om mig själv och funderar på om jag inte är värd några nya träningskläder, det är ju lite som trädgårdsmöblerna, man kan aldrig ha för många, eller??

Visst blir man sugen på nya skor när man ser de här pralinerna?!










Jag vill verkligen ha några nya sportbhåar, hur skriver man BH i plural?? Dessa tycker jag är snygga. Brösten på bilden har tyvärr inget med tjejen som har skrivit inlägget!!







(Alla bilder är lånade från www.sportamore.se)

1 kommentar:

  1. Allt går att köpa för pengar, både skor och bröst ;)

    /J

    SvaraRadera