söndag 14 april 2013

Borås djurpark...

Det är ju några som blivit lite avundsjuka på vår resa så jag tänkte ut ett alternativ för er. Här i Borås har vi ju en djurpark, nu får man ju inte åka jeep på savannen men kan ju faktiskt gå runt den och titta på elefanterna, zebrorna med mera. Vad vi inte har här är ju krokodiler, där tänkte jag att jag kunde ställa upp lite. Kom till Granbacken och se på mina ben, de är just nu väldigt krokodilliknande i huden. Helt gratis, jag kan till och med bjuda på kaffe!!





2 kommentarer:

  1. När jag duschade rullade översta lagret av magen av som en rullgardin!!! Inte bra att bränna sig. Pina i flera dagar som sedan bara krackelerar av!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Benen kan du behålla men om du hemskt gärna vill kollar jagsjälvklart på dom ;) däremot lockar kaffet mera ;)
    Kram Cornelia

    SvaraRadera